Novi recepti

Taco Bell će platiti radnicima skoro 500.000 dolara za neplaćene pauze za ručak

Tužba, koja je podignuta 2007. godine, konačno dobiva rješenje

Žiri je dodijelio 134.000 zaposlenika Taco Bella ukupno 495.913 dolara.

Federalni porota u Kaliforniji presudila je u korist potplaćenih radnika Taco Bell -a koji su preskočili pauze za obrok. Lanac će prema 134.000 radnika platiti ukupno 495.913 dolara Vijesti iz restorana Nation's.

Međutim, kompanija je proglašena nevinom za druge navode u grupnoj tužbi iz 2007. godine, uključujući neisplaćene prekovremene sate, neisplaćene minimalne plaće, neisplaćene poslovne troškove i stečene naknade za godišnji odmor, jer nije bilo dovoljno dokaza za potkrepljivanje ovih tvrdnji.

Tužioci su takođe tvrdili da je Taco Bell zaposlenima koji rade u sedmočasovnim smenama dao samo jednu pauzu od 10 minuta umesto dve, i da nije obezbedio pauze za obrok pre petog sata rada tokom smena koje traju duže od šest sati.

Odlukom je utvrđeno da su zaposlenici plaćeni samo 30 minuta umjesto punog sata ako preskoče pauze od 30 minuta za obrok.

Žene različitih plata na glamuru

Upravo sam naletio na ovu seriju jer je video ugrađen u potpuno nepovezan članak koji sam čitao. Ovo je super zanimljivo!

Ova epizoda govori o tome koliko troše na ručak. Potrošnja u odnosu na platu bila je vrlo zanimljiva.

Uvijek me zanima koliko ljudi potroše na ručak. Većinu dana sam napravim jer čini se da je to prevelik iznos za potrošiti.

Smiješno, ako sam u uredu, gotovo uvijek kupujem (iako se povremeno ošiša i unese nešto. Ali gotovo nikad). Ako sam kod kuće, gotovo uvijek ručam (iako živim u blizini gomile mjesta koja nude hranu za van, da ne spominjem mjesta brze hrane).

doslovno samo donosim ostatke od prethodne noći i hranu#x27 i podgrijavam ih lmao

Kad sam bio pripravnik i počinjao svoj posao, češće sam kupovao ručak, ali sada mi je plaća padala što sam je manje kupovao.

Ali ovo se isto podudara i sa mojim pokušajem da smršam, pa je vjerovatno više povezano s tim da pokušavam biti svjesniji onoga što jedem. Osim toga, ručak je bio najlakši obrok za pripremu obroka.

Ali priznat ću da mi je nedostajalo što sam u uredu slučajni slučajevi kada smo odlučili izaći na zajednički ručak kako bismo se družili kao prijatelji i kolege.

Zanimljivo! Ručam svaki dan, jer je jeftiniji i zato što želim svakodnevno pogađati određene makroe. Takođe imam alergije na hranu i vegetarijanac sam. jednostavno je lakše napraviti svoju hranu. Biti jeftiniji je prednost. Kontekst plate: 43k

Dobivali smo besplatan ručak svaki dan dok smo bili u uredu, što je definitivno moja omiljena prednost s obzirom da je čak i salata u blizini moje kancelarije

$ 15. Trenutno tražim posao i bojim se da ću svaki dan donijeti svoje/kupiti ga ako završim u kompaniji bez besplatnog ručka :(.

Ovo je tako zanimljivo. Svaki dan donosim ručak, obično neku kombinaciju krekera, sira i sjeckanog voća ili povrća. Ponekad svježi sir. Vjerojatno je to oko 2 USD po obroku ili manje.

Ručak nosim većinu dana, ali otprilike 2 dana u tjednu dobivam suši rolat i samo pakiram priloge (obično tvrdo kuhano jaje i malo voća). Tako trošim oko 13 USD sedmično, plus troškovi namirnica.

Nisam mogao zamisliti da svaki dan kupujem ručak, a kamoli više obroka dnevno.

Moja kompanija nas hrani na poslu. Moji doručci, ručkovi, grickalice, a ponekad i večere su besplatni (ako radim do#kasno). Imamo odličnu kafeteriju sa širokim spektrom hrane

Postoji zaista valjan kompromis između vremena provedenog u pravljenju hrane i cijene njene kupovine.

Ja 'm negdje u sredini. Ponesi ručak nekoliko dana, kupuj na drugim. Obično potrošim 5-17 USD na ručak. Plata 80k

Vau, kako govore da glumci čitaju scenarije. Rasprava o novcu zaista je posljednji tabu.

Za ručak svaki dan nosim ostatke večere ili nekoliko malih zalogaja. možda ću dva puta mjesečno naručivati ​​hranu sa prijateljima, ali samo ako je to zaista odlična hrana iz lokalnog preduzeća, a ne iz lanca.

na mom je poslu nekoliko žena koje naručuju doručak i ručak i/ili večeru svaki dan-ponekad je to iz restorana, ponekad iz tvornice kolača od sira ili chipotlea. Uz to koliko oboje moraju potrošiti, sumnjam da čak znaju i skuhati jednostavno jelo nakon što su ovo vidjeli godinama.

Vježbam u „burbsu“ pa nema puno bliskih mogućnosti hrane osim dvije trgovine za poneti u istoj ulici. Nosim ostatke ili sendvič za tost jer sam jeftin!

Donosim ručak ili neku vrstu smrznutog obroka nekoliko dana u sedmici, a zatim dva puta sedmično potrošim otprilike 15 USD za ručak. Rekao bih da je moj raspon 4-17 USD. Mnogo ukusnih malih preduzeća u blizini mog posla, ali nemoguće je jesti vani ispod 15 USD osim ako ne nabavite brzu hranu. Plata za kontekst je 66k

Bilo mi je zanimljivo da su niži nivoi plaća uglavnom ručali svaki dan, dok su ih srednje do veće plate donosile od kuće. WFH pa jedem ostatke hrane ili sve što je u kuhinji. Kad sam radila van kuće, ručak sam obično nosila od kuće, uz povremeni izuzetak gdje nisam imala vremena ili smo planirali da jedemo vani kao grupa na poslu. Kad smo jeli vani, obično sam pokušavao zadržati oko 10 ili manje, ali variralo je ovisno o tome gdje smo otišli.

Posljednjih godina imao sam besplatan ručak na poslu od 2 do 5 dana u tjednu. U prethodnim vremenima sam se takođe družio nakon posla izlazeći da jedem - ili sam imao razne događaje nakon posla.

Kao rezultat toga, bilo mi je jako teško opravdati kuhanje određenih jela. Doneti ručak je bilo besmisleno. I morala sam to savršeno isplanirati da skuham dovoljno kako ne bih imala bacanje hrane.

Kad sam imao 2 besplatna dana za ručak na poslu, bio sam skloniji donositi ostatke jednom sedmično, a ostale dane jeo vani.

Uvijek sam imao neki izbor ručka. Mesta ispod 10 dolara koja su mi bila glavna stavka. A inače je to bilo 15-17 USD. Zaista ne volim platiti više od 10 USD za ručak. Ponekad sam planirao izvaditi komponentu i punilo iz kuće, poput vlastitih salata ili povrtnih namirnica za sparivanje sa sendvičima ili tacosima.

Žene različitih plata na glamuru

Smiješno, ako sam u uredu, gotovo uvijek kupujem (iako se povremeno ošiša i unese nešto. Ali gotovo nikad). Ako sam kod kuće, gotovo uvijek ručam (iako živim blizu tone mjesta koja nude hranu za van, da ne spominjem mjesta brze hrane).

Kad sam bio pripravnik i počinjao posao, češće sam kupovao ručak, ali sada je moja plata bila veća što sam je najmanje otkupljivao.

Nisam mogao zamisliti da svaki dan kupujem ručak, a kamoli više obroka dnevno.

Kao rezultat toga, bilo mi je jako teško opravdati kuhanje određenih jela. Doneti ručak je bilo besmisleno. Morala sam to savršeno isplanirati da skuham dovoljno kako ne bih imala bacanje hrane.

Žene različitih plata na glamuru

Uvijek me zanima koliko ljudi potroše na ručak. Većinu dana sam sebi napravim jer mi se čini da je to prevelik iznos za potrošiti.

doslovno samo donosim ostatke od prethodne noći i#x27 hranu i podgrijavam ih lmao

Nisam mogao zamisliti da svaki dan kupujem ručak, a kamoli više obroka dnevno.

Uvijek sam imao neki izbor ručka. Mesta ispod 10 USD koja su mi bila glavna stavka. A inače je to bilo 15-17 USD. Zaista ne volim platiti više od 10 USD za ručak. Ponekad sam planirao izvaditi komponentu i punilo iz kuće, poput vlastitih salata ili povrtnih namirnica za sparivanje sa sendvičima ili tacosima.

Nisam mogao zamisliti da svaki dan kupujem ručak, a kamoli više obroka dnevno.

Vau, kako govore da imaju glumce koji čitaju scenarije. Rasprava o novcu zaista je posljednji tabu.

Posljednjih godina imao sam besplatan ručak na poslu od 2 do 5 dana u tjednu. Ranije sam se družio i nakon posla izlazeći na večeru - ili sam imao razne događaje nakon posla.

Nisam mogao zamisliti da svaki dan kupujem ručak, a kamoli više obroka dnevno.

Donosim ručak ili neku vrstu smrznutog obroka nekoliko dana u sedmici, a zatim potrošim otprilike 15 USD za ručak dva puta sedmično. Rekao bih da je moj raspon 4-17 USD. Mnogo ukusnih malih preduzeća u blizini mog posla, ali nemoguće je jesti vani ispod 15 USD osim ako ne nabavite brzu hranu. Plata za kontekst je 66k

When I had 2 free lunch days at work, I was more apt to bring leftovers once a week and eat out the other days.

I always had some lunch choices. The under $10 places that were my staples. And then otherwise it was $15-17. I really don’t like paying more than $10 for lunch. Sometimes i planned to get a component out and filler from home, like my own salads or veggie sides to pair with sandwiches or tacos.

Women of Different Salaries on Glamour

I just ran across this series because the video was embedded in a totally unrelated article I was reading. This is super interesting!

This episode is on how much they spend on lunch. The spending relative to salary was very interesting.

I’m always interested in how much money people spend on lunch. I make my own most days cause it seems like it’s an excessive amount to spend.

Funny, if I’m in the office I almost always buy (though occasionally get a wild hair and bring something in. but almost never). If I’m at home I almost always make my lunch (even though I live near a ton of places that offer takeout, not to mention fast food places).

i literally just bring leftovers from the previous nights' food and reheat them lmao

When I was an intern and starting my job I use to buy lunch more often, but now the higher my salary went the least I buy out.

But this also coincide with me trying to lose weight, so is probably more related to me trying to be more mindful of what I was eating. Plus lunch was the easiest meal to meal prep for.

But I will admit the thing that i kind of have missed from being in the office is the random times we decided to go out and have lunch together to socialize as friends and coworkers.

Zanimljivo! I make my lunch every day, both because it’s less expensive and because I want to hit specific macros daily. I also have some food allergies and am a vegetarian. it’s just easier to make my own food. Being less expensive is a perk. Salary context: 43k

We got free catered lunch every day when we were in the office, which is definitely my favorite perk considering even a salad near my office is

$ 15. I’m job hunting right now and am dreading having to bring my own/buy it every day if I end up at a company without free lunch :(.

This is so interesting. I bring my lunch every day, usually some combination of crackers, cheese, and chopped fruits or vegetables. Sometimes cottage cheese. It’s probably like $2 per serving or less.

I bring my lunch most days but about 2 days a week I get a sushi roll and just pack sides (usually a hard boiled egg and some fruit). So I spend about $13 a week, plus the cost of groceries.

I could not imagine buying lunch every day, let alone multiple meals a day.

My company feeds us at work. My breakfasts, lunches, snacks and sometimes dinners are free (if I'm working late). We have a great cafeteria with a wide range of food offerings

There's a really valid tradeoff between time spent making food and the cost of buying it.

I'm somewhere in the middle. Bring lunch some days, buy on others. I usually spend $5-17 on lunch. Salary 80k.

Wow, how telling that they have actors reading the scripts. Discussing money is truly the last taboo.

i bring my dinner leftovers or a few small snacks as my lunch everyday. maybe twice a month i’ll order takeout with my friend coworkers but only if it’s really great food from a local business, not a chain.

there’s a few women at my job who order breakfast and lunch and/or dinner every day-sometimes it’s from the diner, sometimes it’s from cheesecake factory or chipotle. along with how much they both must spend, i doubt they even know how to cook a simple meal after seeing this for years.

I work out in the ‘burbs so not a lot of close food options apart from two take away shops on the same street. I bring leftovers or a sandwich to toast because I am cheap!

I bring my lunch or some kind of a frozen meal several days a week and then spend roughly $15 for lunch twice a week. I’d say my range is $4-17. Lots of delicious small businesses near my work but it’s impossible to eat out for under $15 unless you’re getting fast food. Salary for context is 66k

I found it interesting that the lower salary levels mostly purchased their lunch everyday while the mid to higher salaries brought them from home. I WFH so I just eat leftovers or whatever is in the kitchen. When I did work outside the home I normally brought my lunch from home with the occasional exception where I didn’t have time or we planned on eating out as group at work. When we did eat out I usually tried to keep it around 10 or under but it varied depending on where we went.

In recent years I have had free lunch at work anywhere from 2-5 days a week. In the before times I also socialized after work by going out to eat - or I had various post work events.

As a result, I found it really hard to justify cooking certain meals. Bringing lunch was pointless. And I had to plan it perfectly to cook enough so I wouldn’t have food waste.

I could not imagine buying lunch every day, let alone multiple meals a day.

Pogledajte video: Taco Bell Double Stacked Tacos Review! 2. 2019 (Januar 2022).